18 Aralık 2017 Pazartesi

Sosyal Medya ve Ben

                     Merhabalar sevgili dostlar
Sosyal medya ve ben çok çok uzun bir konu bugün bir blog yazarının yazısına yorum yaptıktan sonra bunu yazmaya karar verdim.
                     Yaş oldu 32 benim düşüncem hep aynı idi hiç değişmedi 15 yaşından beri şarap misali kadınları severim bunu hiç gizlemedim ince naylon siyah çorap sevdiğimi bilen bilir. Bu nedenle sosyal medya ile tanıştım aslında on yıl kadar önce ilk zaman facebook kullanıyordum bana göre gerçekten güzel şarap gibi kadınları takip ediyor selam yazan ergenler gibi davranıyordum sonradan beni tanıdıkça insanlar sohbet etmeye dedikoduya başladı ben şiir yazıyorum onlar şiir oluyor ve sırları paylaşıyoruz neden mi bana güveniyorlar inanın bende bilmiyorum ama bi tahmin hakkım var yinede his etmek kadın hisleri çok kuvvetli kaçarı olmuyor . Sonra bi ara hi5 kullandım saçma geldi sarmadı beni mesenger kullandım sonra uzun süre Twitter kullandım ne şiirler yazdım inanın ben bile kendimi aştım o dönem ama şiir yazmak marifet değil bence şiir olmak asıl marifet En sonda burada soluğu aldım yine aynı ben foto gelir ben şiir yazarım kimi kendi ister kimine izin alma nezaketini göstermeden ben yazıyorum. Biliyorum ayıp ama o kadar güzel şiir olanlar var ki anlamak zor .
                   
 İnsanın kendini sorgulaması imkansız gibi bişidir kimse tu kaka olduğunu kabul etmez.
Herkes kral kraliçe prenses yada prensesdir bu hayatta.Benim hiç böyle derdim olmadı ben bir fırlama bir günahkar hata cehennemde yanacağım hatıralarım ile. Ama bir bakıyorum çevreye herkes cennetlik inancı olanda olmayanda la ben tel başıma napacağım orda diye bazen düşünüyorum. Evli olduğum için böyle düşünüyorum yaptığımın doğrumu yanlış mı olduğunu ben biliyorum . İnsanlar iç dünyasında çılgınca fantaziler yaşarken bunu dile getiremezler ama kendini bildikleri halde başkaları için yorum yaparlar. Birileri diyecek ki sen evlisin aynı değil eee ne olmuş ben kimse ile seks yapmıyorum ki şiir yazıyorum bir çok meslekte kadınlar ile temas kurar erkekler tek fark ben ruha şiir yazıyorum konuştuğum kişi kendimi anlatıyorum Açık sözlü olmam tu kaka olmama neden.
                      Biri fotoğraf gönderdi mesela fikrimi sordu söylerim ilk aklıma geleni seksi ise seksi güzel ise güzel unutma güzellik ve seksilik çok farklı şeyler elbise alacak bana soran var resim atıp bu nasıl harika derim veya berbat paramı vereceksin buna. Beni tanıyanlar çok yorum yapmaz aslında pislik derler bana :) Sosyal medyayı seviyorum çok uzatmaya gerek yok sözü...Hoşuma giden bakıyorum izliyorum okuyorum strese iyi geliyor işte ben
   Çok merak eden yoktur ama sorulara her zaman cevap veririm aklından geçen neyse söyleyin lütfen arkamdan konuşmayın...
                       Mutlu kalın
                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçimizdeki kötülük

              Merhaba dostlar daha önce ufakta olsa bahsetmişliğim vardır.Hayatta en zor şey insanın kendisini sorgulamasıdır sanırım. Aynay...