14 Aralık 2017 Perşembe

Kimlere şiir yazdım kimler şiir oldu :)

        Merhaba sevgili dostlar yahu bu ne biçim adam kafayı şiirlere bozmuş yazdıklarında bir şeye benzese diyenleriniz oluyordur. Haklı olma ihtimaliniz var ama insan vazgeçemeli illa yazmaktan yaşamaktan umuttan bence hayır öyle muhteşem bir şair olmak gibi bi derdim yok elbet. Ama biri için bişey yapmak güzel bir duygu bu bir şiir bile olsa. Gelelim konumuza kimlere yazdım derken elbet isim yok hepsi sır olarak kalmalı şiir kişiye özel parmak izi gibi. Ben anlık aklıma geleni yazıyorum burda öyle yazim sonra okuyayım düzelteyim yok o yüzden türkçe katili gibi durabilirim af ola.
        Sosyal medya ile on yıl kadar önce tanıştım ben ilk olarak yabancı kadınlara şiir yazdım yabancı dilim olmasa google amcadan destek alıp tercüme kullanarak veya farklı çeviri programlarından yardım aldım yalana gerek yok. Bu süre bayağı devam etti. Sonra bir gün bir şiir kadın fark etmiş bu durumu arada sayfada paylaşıyordum. Mesaj geldi bana da yazar mısın ? dedi. İnanın acayip mutlu oldum çünkü Türk hanımlara yazmıyordum neden derseniz ön yargılar yüzünden şiir yazmak illa bir kadına asılmak mı ? yada onu tavlamaya çalışmak mıdır? bence değildir çünkü hiç böyle derdim olmadı . Bana göre ne kadınlar bir şiirlere tavlanmak için bu kadar basit nede şiirler bu iş için harcanacak duygular. Biri bir çiçek böcek hediye alır maddidir bu ama hediyedir. Benim yazdıklarımda öle tek farkı bedava ama bedava derken lütfen basite almayalım içten gelen kelime hepsi . Sonrası böyle yazmaya başladım artık yabancı hanımlara yazmıyorum çünkü o kadar güzel şiir olan şiir kadınlar var ki bıkmasalar yıllarca yazarım ee sonunda bıkkınlık geliyor tabi ayarım yok benim bi bakıyor yüz olmuş ikiyüz olmuş yazılan şiir artık yeter diyorlar .

            Kimine göre açık sözlü kimine göre patavatsız biriyim ben. Yaradılış böyle çokda değişmeye niyetim yok . Aslında şiir yazmak için bir kriter yok herkese yazdım şiir isteyen garip gelebilir belki ama bir erkeğe bile yazdım mesaj attı nasıl bir şiir istediğini söyledi yazdım sipariş gibi :) veya eşcinsellere yazdım sorgulamadım asla kimin kim olduğunun haddimde değil zaten ama zevkle keyfile yazdığım bir kesim var tabiki eee benim ruhum var insanın ruhuna hitap edene yazması daha kolay oluyor şarap misali kadınlar diyorum ben onlara şarap misali kadın olmak için yüzlü yaşlar gerekmiyor otuzbeşli yaşlardan sonra hayat tecrübesi fikirleri ile ortaya çıkan ve özel olan kadınlar oha falan demeyin ya sen bişi anlatırken leb demeden lebleyi anlayan yazdığın şiirim maksatını bilip seni bir teşşekür ile mutlu eden bazen sohbet  sırasında sana fikir verbilenden bahsediyorum . aslında kimin ne düşündüğüde çokda umurumda değil benim ben yapan benim özelliklerim sadec dış görünüşüm değil. :) bu yazı itiraf gibi bişi oldu sanki olsun arada içimizide dökelim kağıdı varsın okumsalarda olsun :)
                Şiir kadınlara selam olsun saygılar şiir gibi kalın

2 yorum:

  1. dün hintli bir arkadaşım sordu, siz türkler neden böylesiniz diye, ne yapalım böyle işte, isteyen kendini geliştiriyor istemeyense aynen böle kalıyor

    YanıtlaSil

İçimizdeki kötülük

              Merhaba dostlar daha önce ufakta olsa bahsetmişliğim vardır.Hayatta en zor şey insanın kendisini sorgulamasıdır sanırım. Aynay...